• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Social Trends

L'Agència de Màrqueting del Pirineu · La Seu d'Urgell

  • Inici
  • Clients
  • Blog
  • Contacte

Com vendre cursos i tallers per Internet

Màrqueting · 24 agost, 2018

Tens una empresa o organització que realitza cursos i tallers i vols publicitar-ho correctament perquè pugui arribar al màxim de persones? En aquest article t’expliquem com vendre cursos i tallers per internet.

Consells per vendre un curs o un taller per internet

Si has pensat en vendre un curs o un taller per Internet has de tenir en compte una sèrie de factors que faran que les accions que realitzis siguin un èxit o un fracàs.

  1. Llançar les inscripcions vàries setmanes abans de l’inici del curs

Generalment les inscripcions es publiquen un mes abans de l’inici del curs, per assegurar-se que tothom hagi pogut rebre la informació correctament.

  1. Fer codis promocionals i descomptes per a clients

Si ja tens clients que s’inscriuen habitualment als teu cursos, fidelitza’ls a través de descomptes.

Els codis promocionals t’ajudaran a trobar nous clients i serveixen de reclam per a totes aquelles persones interessades en el tipus de cursos i tallers que ofereixes.
També és interessant poder oferir un descompte als primers inscrits, és un bon mètode per a què els usuaris no s’ho pensin tant, i realitzin la inscripció ràpidament.

  1. Ofereix varis mètodes de pagament

Has d’intentar facilitar l’accés al pagament dels teus cursos. Per això incorporar varis mètodes de pagament pot resultar la diferència entre aconseguir un client més o bé perdre’l.

  1. Fes difusió del curs a tots els teus canals digitals

Si disposes de comptes oberts a xarxes socials, no et tallis compartint la informació del curs i la URL de la inscripció, per facilitar-ne l’accès.

  1. Utilitza imatges de difusió

Crea una imatge clara, neta i contundent que reculli la informació bàsica del curs.

La imatge gràfica de tot allò que promociones és molt important, una bona imatge gràfica pot ajudar-te a aconseguir molts més clients.

  1. Anuncia quins beneficis aporta el curs als teus clients

Entregar certificats d’aprofitament al final del curs o del taller t’ajudarà a obtenir més inscripcions, ja que ofereixes beneficis i atributs extra a la teva proposta.

 

Si has pensat realitzar cursos i tallers i vols saber-ne més, fica’t en contacte amb nosaltres i t’ajudarem.

Si a més vols aprendre què pots fer amb la teva llista d’inscrits per realitzar accions publicitàries per als teus propers cursos i tallers, t’expliquem com realitzar e-mail màrqueting.

 

Comparteix això:

  • Tweet
  • WhatsApp

Related

Filed Under: Màrqueting Tagged With: andorra, curs, Internet, la seu d'urgell, taller, venda

Previous Post: « Avís legal als webs
Next Post: La importància de les xarxes socials »

Reader Interactions

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Primary Sidebar

Entrades recents

  • Una Mirada al Passat.
  • Per motiu del COVID-19 l’oficina de Plaça Patalín estarà tancada
  • Com fer podcasts educatius
  • 15% de descompte en la gestió de xarxes socials
  • Curs. Google per a empreses
@socialtrendscat

Categories

  • Màrqueting
  • Pàgina Web
  • Xarxes Socials
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy

Tots els drets reservats. Social Trends L'agència de màrqueting del Pirineu
Condicions generals de contractació. Política de Privacitat.