• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Social Trends

L'Agència de Màrqueting del Pirineu · La Seu d'Urgell

  • Inici
  • Clients
  • Blog
  • Contacte

La importància de les xarxes socials

Màrqueting, Xarxes Socials · 24 agost, 2018

Les xarxes socials han revolucionat el món de la tecnologia, de la comunicació i de les relacions personals. En aquest article t’expliquem la importància de les xarxes socials.

Els inicis de les xarxes socials

Des del 1971 amb l’enviament del primer e-mail, la tecnologia social ha anat avançant a passos agegantats.
El 1994 es funda GeoCities, una de les primeres xarxes socials on els usuaris creaven les seves pròpies pàgines web que eren allotjades en diferents barris segons el seu contingut.
Amb el “boom” d’Internet l’any 2000, les xarxes socials experimenten un gran creixement i es creen plataformes com MySpace (2003), Facebook (2004) i plataformes de microbloggin com Twitter (2006).

Finalment, l’any 2011, la plataforma Facebook es situava al capdavant de les xarxes socials amb 600 milions d’usuaris.

Aquestes plataformes que inicialment havien estat concebudes amb l’objectiu d’apropar persones i crear interacció entre elles, s’han anat desenvolupant cap a una variable més professional i adaptada a les necessitats de marques i empreses.

Les empreses presents a les xarxes socials

Cada vegada hi ha més empreses que aposten per la creació de perfils professionals a les xarxes socials.
Aquesta és una eina bàsica per arribar a més clients a més de poder fer-ho de manera segmentada.
La majoria de grans empreses estan presents en alguna xarxa social, i això es deu als grans beneficis que això els hi reporta.

Els beneficis de les xarxes socials

Les empreses han de plantejar-se uns objectius clars per tal de poder arribar al públic objectiu.
Les tècniques de màrqueting han avançat molt en els últims anys i el plantejament d’obtenir beneficis ràpids està caient en l’oblit.
Actualment els objectius de màrqueting de les empreses passen per establir una bona relació amb el client, per escoltar les necessitats del públic objectiu i per fidelitzar la clientela que ens farà aconseguir més ingressos a llarg termini.

Aquí és on prenen protagonisme les xarxes socials. Es consoliden com espais de diàleg amb el públic de l’empresa, són eines per generar conversa, per explicar els avantatges de l’empresa per al client i per escoltar el que aquest ens proposa.

A la llarga, les xarxes socials es converteixen en la nostra arma més potent, i per això és imprescindible saber usar-les, saber donar una bona presència i explicar correctament allò que al nostre públic li interessa. Confiar en el poder i la importància de les xarxes socials.

Tens una empresa amb presència a Internet i no reps la resposta que t’agradaria per part dels teus clients? Nosaltres podem aconsellar-te.

Comparteix això:

  • Tweet
  • WhatsApp

Related

Filed Under: Màrqueting, Xarxes Socials Tagged With: andorra, empresa, la seu d'urgell, marca, xarxes socials

Previous Post: « Com vendre cursos i tallers per Internet
Next Post: 7 trucs per Instagram »

Reader Interactions

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Primary Sidebar

Entrades recents

  • Una Mirada al Passat.
  • Per motiu del COVID-19 l’oficina de Plaça Patalín estarà tancada
  • Com fer podcasts educatius
  • 15% de descompte en la gestió de xarxes socials
  • Curs. Google per a empreses
@socialtrendscat

Categories

  • Màrqueting
  • Pàgina Web
  • Xarxes Socials
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy

Tots els drets reservats. Social Trends L'agència de màrqueting del Pirineu
Condicions generals de contractació. Política de Privacitat.